Browse "College of Business(경영대학)" by Subject 고객만족

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A/S 만족으로 인한 고객만족이 기업성과에 미치는 영향연구 : 건설기계 산업중심으로 = A study of the relationship between customer satisfaction based on A/S satisfaction and company performance : focusing on construction equipment industrieslink

윤도혁; Yoon, Do-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1998

2
Antecedents of B2C electronic commerce and service success : a theoretical link and extension = 기업과 소비자간 전자상거래 및 서비스 성공요인에 대한 고찰 : 이론적 연결과 확장 중심으로link

Kang, Young-Sik; 강영식; et al, 한국과학기술원, 2008

3
CRM 환경의 콜센터 상담원 인적특성이 상담원 성과에 미치는 영향에 대한 실증연구 : 국내신용카드사 사례를 중심으로 = An empirical study on the effects of human characteristics of call center agents on job performance in the crm-based call centerlink

최민석; Choi, Min-Suk; et al, 한국과학기술원, 2009

4
Policy analysis on online game addiction and business analysis on transmedia storytelling : System dynamics and structural equation modeling approach = 온라인 게임 중독에 대한 정책 분석 및 트랜스미디어 스토리텔링에 대한 비즈니스 분석 : 시스템 다이내믹스와 구조방정식모형의 적용link

Park, Bong-Won; 박봉원; et al, 한국과학기술원, 2009

5
(The) role of expectation and corporate image in explaining customer satisfaction : emprical research from the NCSI study = 고객만족 평가에서 고객기대와 기업이미지 요인의 역할 : NCSI 연구를 통한 실증적 고찰link

Lee, Chun-Seon; 이춘선; et al, 한국과학기술원, 2006

6
가입형 서비스 고객선택 결정모형 개발과 그 활용 : 초고속인터넷 서비스를 중심으로 = Development of customer choice model in a continuous purchasing setting and its application to the high-speed internet access servicelink

류호철; Ryu, Ho-Chul; et al, 한국과학기술원, 2005

7
공공부문의 서비스품질과 고객만족 : 품질측정체계 및 인과모형 = Service quality and customer satisfaction in the public sector : measurement system and causal model for public service qualitylink

라준영; Rha, June-Young; et al, 한국과학기술원, 2007

8
국내은행 SNS의 고객만족과 지속사용을 위한 영향요인에 관한 연구: 정보시스템 품질과 고객인지 관점에서 = A study on influencing factors for customer satisfaction and use continuance in SNS of korean bankslink

류혜선; Ryu, Hea-Sun; et al, 한국과학기술원, 2014

9
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

10
소셜커머스 서비스 품질 요인에 따른 고객만족 영향도 분석 연구 : e-SERVQUAL과 Kano 모형 기반으로 = A study to analyze the effects of customer satisfaction by factors of service quality in social commerce based on e-SERVQUAL and Kano’s modellink

고민정; Koh, Minjeong; et al, 한국과학기술원, 2015

11
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink

홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997

12
제조업체의 판매 후 시장활동 : 가전산업을 중심으로 = The aftermatket activities in the manufacturing industry : focused on electronic home appliances industrylink

송재현; Song, Jae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2003

13
종업원-고객-이익 사슬을 위한 효과적인 고용조정 : 사례연구 = Effective employment adjustments for a virtuous employee-customer-profit chain : a case studylink

고광일; Ko, Goang-Ill; et al, 한국과학기술원, 1999

14
품질경영(TQM)의 수준평가와 효과적 추진방안에 관한 연구 : 전자부품회사를 중심으로 = A study on the assessment and the effective implementation of total quality management : an electronic component company caselink

홍재혁; Hong, Jae-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1997

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