Showing results 4 to 10 of 10
인공지능 예술의 분석을 통한 확장현실에서 사용자의 상호작용 최적화 연구 김희영, 만화애니메이션연구, no.72, pp.499 - 526, 2023-09 |
컨베이어 월드 = Conveyor world : designing new mixed reality game system using a locomotive stagelink 홍지우; Hong, Jiwoo; et al, 한국과학기술원, 2016 |
혼합현실 기반 게임 시스템 설계 및 응용 게임 구현 = Design of game system based on mixed reality and implementation of application gameslink 조규성; Cho, Kyu-Sung; et al, 한국과학기술원, 2005 |
혼합현실 기반 공정 배치 계획을 위한 안전표지판과 레거시 시뮬레이션 데이터의 이용 = Mixed reality-based virtual layout planning using safety sign and legacy simulation datalink 이종환; Lee, Jong-Hwan; et al, 한국과학기술원, 2009 |
혼합현실을 활용한 텔레비전 시청경험 확장에 대한 연구 = A study on augmenting viewers' experiences of watching TV with mixed realitylink 배희정; Bae, Hee-Jeong; et al, 한국과학기술원, 2005 |
홈 서비스 로봇 디자인을 위한 혼합현실 기반 정량구조 시뮬레이션 이, 우훈; 양, 경혜; 박, 용국; 김, 현진; 방, 석원, 2011-08-16 |
확장된 증강현실예술 분석을 통한 확장현실의 상호작용성 연구 김희영, 만화애니메이션연구, no.64, pp.643 - 672, 2021 |
Discover