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가사가 있는 배경음악이 광고 메시지 전달에 미치는 영향 = Effects of background music with vocal on message processing in advertisinglink 김진우; Kim, Jin-Woo; et al, 한국과학기술원, 2011 |
사회적 자본과 집단 크기 관계의 최적수준에 대한 연구: 페이스북 집단 크기를 중심으로 = A study about the optimal level of relationship between the social capital and group size: focused on the number of friends on facebooklink 박현아; Park, Hyun-Ah; et al, 한국과학기술원, 2012 |
심리적 거리가 소비자의 온라인 구전정보 수용에 미치는 영향 = The effects of psychological distance on consumer response to eWOMlink 이윤진; Lee, Yun-Jin; 김원준; Kim, Won-Joon; et al, 한국과학기술원, 2013 |
영화소비의 집중도와 영화산업 성장의 상관관계에 대한 연구 = Relationship between the concentration of movie consumption and the growth of movie industrylink 사영준; Sah, Young-June; et al, 한국과학기술원, 2009 |
입소문 전파자로서의 블로거 집단에 관한 연구 : 내적동기와 관용성을 중심으로 = The study for the chracteristics of bloggers as influentials of word of mouthlink 한민우; Han, Min-Woo; et al, 한국과학기술원, 2007 |
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