31 | (The) roles of strategic orientation, organizational market learning, and organizational capability in firm performance of Korean suppliers = 한국 공급업자들의 기업 성과에 대한 전략적 지향성, 조직적 시장학습, 조직역량의 역할link Sun, Yong Wook; Lee, Euehun; 이의훈, 한국과학기술원, 2017 |
32 | Research on the relationship between past corporate performance and its product strategy = 과거 기업 성과와 기업의 제품 출시 전략과의 관계에 관한 연구link Lee, Kyung Yul; Kwon, Young Sun; 권영선, 한국과학기술원, 2017 |
33 | Impact of individual perception of inclusion on crowdsourcing participation and collaboration = 개인의 포용 인식이 크라우드소싱 참여 및 협업에 미치는 영향link Sirisongkol, Thanyapat; Zo, Hang Jung; 조항정, 한국과학기술원, 2017 |
34 | Why users participate in cryptocurrencies? an exploratory study using self-determination theory = 암호화폐의 참여 동기에 대한 탐색적 연구 : 자기결정성 이론 관점에서link Lee, Sanghun; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2017 |
35 | Excess cash and share repurchase effects = 초과 현금과 자사주 매입의 효과link Kim, Min Jae; Han, Seung Hun; 한승헌, 한국과학기술원, 2017 |
36 | Happiness of creative minds in search of usefulness = 창의성과 행복에 관한 고찰 : 유용성과 친사회적 동기를 중심으로link Lee, Su Sang; Lee, Sujin; 이수진, 한국과학기술원, 2017 |
37 | Preferences for redistribution in a relative effort game and information effects = 상대적 노력 게임에서 재분배 선호도를 결정하는 요인과 정보 효과 분석link Sung, Jun Hyun; Kim, Ji Hee; 김지희, 한국과학기술원, 2017 |
38 | Assessing the impact of knowledge in ethical consumption: Influence on intention to purchase products made in underdeveloped country = 윤리적 소비에 지식이 끼치는 영향: 저개발국 생산품 구매 의사를 중심으로link Lee, Loun; 이로운; Lee, Joo Sung; 이주성, 한국과학기술원, 2015 |
39 | Exploring the influence of visual tactile attributes in online product presentations for improving purchase intention = 시각적 촉감의 요소들과 온라인 제품의 이미지 제공방식에 따른 구매의도 영향 연구link Suh, YouHyun; 서유현; Kim, Won Joon; 김원준, 한국과학기술원, 2015 |
40 | A study on the characteristics of the public subsidy dependent firms = 정부재정의존형 기업의 특성에 관한 연구link Park, Eunhui; 박은희; Kim, Won Joon; 김원준, 한국과학기술원, 2015 |