Browse "KGSM-Theses_Master(석사논문) " by Subject 고객만족

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A/S 만족으로 인한 고객만족이 기업성과에 미치는 영향연구 : 건설기계 산업중심으로 = A study of the relationship between customer satisfaction based on A/S satisfaction and company performance : focusing on construction equipment industrieslink

윤도혁; Yoon, Do-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1998

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CRM 환경의 콜센터 상담원 인적특성이 상담원 성과에 미치는 영향에 대한 실증연구 : 국내신용카드사 사례를 중심으로 = An empirical study on the effects of human characteristics of call center agents on job performance in the crm-based call centerlink

최민석; Choi, Min-Suk; et al, 한국과학기술원, 2009

3
가입형 서비스 고객선택 결정모형 개발과 그 활용 : 초고속인터넷 서비스를 중심으로 = Development of customer choice model in a continuous purchasing setting and its application to the high-speed internet access servicelink

류호철; Ryu, Ho-Chul; et al, 한국과학기술원, 2005

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산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

5
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink

홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997

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제조업체의 판매 후 시장활동 : 가전산업을 중심으로 = The aftermatket activities in the manufacturing industry : focused on electronic home appliances industrylink

송재현; Song, Jae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2003

7
종업원-고객-이익 사슬을 위한 효과적인 고용조정 : 사례연구 = Effective employment adjustments for a virtuous employee-customer-profit chain : a case studylink

고광일; Ko, Goang-Ill; et al, 한국과학기술원, 1999

8
품질경영(TQM)의 수준평가와 효과적 추진방안에 관한 연구 : 전자부품회사를 중심으로 = A study on the assessment and the effective implementation of total quality management : an electronic component company caselink

홍재혁; Hong, Jae-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1997

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