Browse "MT-Theses_Master(석사논문) " by Author Kim, Young-Gul

Showing results 5 to 9 of 9

5
심리적 거리와 블로그 채널의 eWOM 효과 분석 : 화장품 브랜드를 중심으로 = Psychological distance and blog channel eWOM effect analysis : focusing on cosmetics brandslink

김정민; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 2018

6
엔터테인먼트 산업에서의 미디어-콘텐츠 레퍼토리와 사용자 콘텐츠 구매 행태 = Relationship between media-contents repertoire and user's content buying behavior in the entertainment industrylink

이민주; Lee Min-Joo; et al, 한국과학기술원, 2014

7
엔터테인먼트 산업의 고객 충성도 연구: 영화와 연극/뮤지컬의 관람 장소, 관람 행태, 추천 태도 결정 요인 = Research on customer loyalty in the movie and performing art industries: venue, watching and recommendation behavior perspectiveslink

구현주; Ku, Hyun-Ju; et al, 한국과학기술원, 2012

8
위치기반 서비스에서 사용자의 광고 사용 의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 = (A) study of the factors influencing user intention to use advertising in location based servicelink

이석호; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 2018

9
음성인식 IVI 플랫폼의 서비스 품질이 음성인식 IVI 서비스 구매 의향에 미치는 영향 연구 = (A) study on the effect of voice-controlled in-vehicle infotainment (IVI) platforms’ service quality on users’ purchase intentionlink

김희중; 김영걸; et al, 한국과학기술원, 2019

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0