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Showing results 1420 to 1439 of 2288

1420
사례기반추론, 인공신경망, 통계적 기법 모형을 이용한 신용카드 고객 신용도 예측 연구 = Credit card customer risk prediction using case-based reasoning, neural network, and statistical methodslink

안진균; Ahn, Jin-Kyun; et al, 한국과학기술원, 2002

1421
사례연구를 통한 디스플레이산업 대체성에 대한 연구 = A case research on the substitution characteristics of the display industrylink

김준회; Kim, Jun-Hoy; et al, 한국과학기술원, 1998

1422
사업부 경쟁력 강화를 위한 전략 = A strategy for strengthening the competitive advantage of a business unitlink

변우남; Byun, Woo-Nam; et al, 한국과학기술원, 1997

1423
사업부의 자율성 및 공유가치가 사업부의 성과와 존속에 미치는 영향 = The impact of autonomy and shared values on the divisional performancelink

오강석; Oh, Kang-Seok; et al, 한국과학기술원, 2011

1424
사용자 제작 컨텐츠의 동적 가격 결정 방법에 관한 연구 : 모델링과 시뮬레이션을 이용 = A study on dynamic pricing for user created contents : computational modeling and simulationlink

정두식; Chung, Doo-Shik; et al, 한국과학기술원, 2007

1425
사용자-공급자 共助體系의 성공요인 (한국 FA산업 사례분석) = Key success factors for user-supplier cooperation systems in the factory automation industry of Korealink

정구봉; Chung, Ku-Bong; et al, 한국과학기술원, 1998

1426
사용자위치에 기반한 무선인터넷 정보의 가치평가모델 개발 및 실증적 연구 = Development of an evaluation model for location-based wireless internet contents and its empirical stydylink

이성재; Lee, Sung-Jae; et al, 한국과학기술원, 2001

1427
사용자의 MIS 성과 향상을 위한 영향요인에 관한 연구 : 업종에 따른 상황적 접근 = A study of the factors affecting end-user's performance on MIS : a sector contingency approachlink

백은권; Paek, Eun-Kwon; et al, 한국과학기술원, 1996

1428
사용자의 평가 횟수와 협동적 필터링 성과간의 관계 분석

이홍주; 김종우; 박성주, 한국경영과학회/대한산업공학회 2005년도 춘계공동학술대회 , pp.629 - 638, 한국경영과학회, 2005-05-13

1429
사이버 증권거래를 위한 국내 증권사 e-business 전략에 관한 연구 = Deriving e-business strategies for cyber trading : Korean securities dealers caseslink

김혜선; Kim, Hye-Seon; et al, 한국과학기술원, 2000

1430
사이버무역 활성화를 위한 전자무역 결제시스템 도입효과 및 비교분석 = A comparative analysis on the electronic settlement system for the international trade over the internetlink

김진영; Kim, Jin-Young; et al, 한국과학기술원, 2001

1431
사전선호와 불일치한 정보에 대한 소비자반응 = Consumer response to information incongruent with prior preferencelink

김수영; Jin, Xiu-Ying; et al, 한국과학기술원, 2004

1432
사회 네트워크가 개인의 다면평가와 다면평가제도의 공정성 지각에 미치는 영향에 관한 연구 = A study on the impact of social network on multi-source assessment and fairness perceptionlink

황승현; Hwang, Seung-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2009

1433
사회심리적 요인을 고려한 중독적 소비행태에 관한 연구 = An addictive behavior model with social-psychological factorslink

이종국; Lee, Jong-Kuk; et al, 한국과학기술원, 1999

1434
사회책임경영(CSR)의 위험관리 효과 : 경제정의지수를 중심으로 = Risk insurance effect of CSR : case of the KEJI indexlink

허자은; Heo, Ja-Eun; et al, 한국과학기술원, 2007

1435
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

1436
산업별 제품개발 프로세스분석을 통한 학습 메카니즘 사례연구 = Case studies of effective learning mechanisms for the development of new industrial productslink

양홍석; Yang, Hong-Suck; et al, 한국과학기술원, 1998

1437
산업의 불확실성과 기업 투자의 관계에 관한 실증연구 = An empirical study on the relationship between firm investment and uncertaintylink

박준우; Park, Jun-woo; 이회경; Lee, Hoe-kyung; et al, 한국과학기술원, 2009

1438
산업자본의 은행소유와 경영성과 : 46개국 은행간 비교연구 = Bank ownership by non-financial company and bank performance : evidence from 46 countrieslink

최동근; Choi, Dong-Keun; et al, 한국과학기술원, 2009

1439
산업재 시장에 있어서 신제품 출시를 위한 성패요인과 진입전략에 관한 연구 = Entry strategies and success/failure factors to launch new products in industrial marketlink

배진호; Bae, Jin-Ho; et al, 한국과학기술원, 1998

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