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(A) fixed-point 3D graphics library with energy-efficient cache architecture for mobile multimedia systems = 휴대용 멀티미디어 시스템을 위한 고정소수점형 3D 그래픽스 라이브러리의 설계와 캐쉬 구조의 에너지 최적화link Lee, Min-Wuk; 이민욱; et al, 한국과학기술원, 2005 |
(An) efficient texture cache for programmable vertex shaders = Vertex shader를 지원하기 위한 효과적인 텍스쳐 캐쉬 설계link Cho, Seung-Hyun; 조승현; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Design and implementation of low-power embedded 3D graphics rendering engine for mobile applications using the embedded memory logic technology = Embedded memory logic technology를 이용한 휴대용 기기를 위한 저전력 embedded 3D graphics rendering engine의 설계및 구현link Woo, Ram-Chan; 우람찬; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Design and optimization of geometry acceleration for portable 3D graphics = 휴대용 3D Graphics를 위한 기하 연산 가속기의 설계 및 최적화link Sohn, Ju-Ho; 손주호; et al, 한국과학기술원, 2003 |
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