Results 1-3 of 3 (Search time: 0.003 seconds).
NO | Title, Author(s) (Publication Title, Volume Issue, Page, Issue Date) |
---|---|
Effects of CRM process on organizational performance : CRM scorecard development and empirical analysis = 고객관계관리 프로세스가 조직성과에 미치는 효과분석 : CRM Scorecard 개발 및 실증연구link Kim, Hyung-Su; 김형수; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007 | |
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link Cho, Yeong-Bin; 조영빈; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2005 | |
Modeling and analysis of a dynamic user behavior and social trust relationship for eCRM = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 사용자의 동적 행위 및 social trust 분석 및 모델링link Kim, Young-Ae; 김영애; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2009 |
Discover