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Economic analysis of the strategic use of and investment in customer relationship management (CRM) Systems under network effects and digital divides = 네트워크 효과와 고객간 디지털 격차가 존재하는 시장에서의 고객관계관리 시스템의 전략적 활용 및 투자에 관한 연구link Kim, Eun-Jin; 김은진; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2007 | |
Effects of CRM process on organizational performance : CRM scorecard development and empirical analysis = 고객관계관리 프로세스가 조직성과에 미치는 효과분석 : CRM Scorecard 개발 및 실증연구link Kim, Hyung-Su; 김형수; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007 | |
Deveolping methodologies for customer classification in CRM : decision trees and collaborative recommendations = 고객관계관리에서의 고객분류방법론 : 의사결정나무와 협업적 상품추천에의 적용link Cho, Yeong-Bin; 조영빈; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2005 | |
Modeling and analysis of a dynamic user behavior and social trust relationship for eCRM = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 사용자의 동적 행위 및 social trust 분석 및 모델링link Kim, Young-Ae; 김영애; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2009 |
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