1 | Economic analysis of the strategic use of and investment in customer relationship management (CRM) Systems under network effects and digital divides = 네트워크 효과와 고객간 디지털 격차가 존재하는 시장에서의 고객관계관리 시스템의 전략적 활용 및 투자에 관한 연구link Kim, Eun-Jin; 김은진; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2007 |
2 | Exploring individual’s knowledge transfer motivations : a social network perspective = 개인의 지식이전 동기요인에 관한 연구 : 사회연결망 관점link Kang, Min-Hyung; 강민형; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007 |
3 | Effects of CRM process on organizational performance : CRM scorecard development and empirical analysis = 고객관계관리 프로세스가 조직성과에 미치는 효과분석 : CRM Scorecard 개발 및 실증연구link Kim, Hyung-Su; 김형수; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007 |
4 | An integrative model of inter-organizational knowledge transfer in the buyer-supplier relationship = 구매자-공급자 관계에서의 조직간 지식이전에 관한 통합모형 연구link Yang, Sung-Byung; 양성병; Kim, Young-Gul; 김영걸, 한국과학기술원, 2007 |
5 | Integrated data mining methodology for context-aware recommendation based on dynamic user behavior = 동적 행위 기반 상황인식 추천을 위한 데이터마이닝 방법론에 관한 연구link Choi, Joon-Yeon; 최준연; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2007 |
6 | Behavior-inductive data modeling for enterprise information systems = 기업 정보 시스템을 위한 행위 주도 데이터 모델링link Kim, Nam-Gyu; 김남규; Moon, Song-Chun; 문송천, 한국과학기술원, 2007 |
7 | Large scale project planning with complex case adaptation = 복잡한 사례의 수정을 통한 대규모 프로젝트 계획 생성link Kim, Hyun-Woo; 김현우; Lee, Jae-Kyu; 이재규, 한국과학기술원, 2007 |
8 | A study on the effect of network externality on marketing in the digital economy = 망외부성이 디지털 경제의 마케팅에 미치는 영향에 관한 연구link Chun, Sung-Yong; 천성용; Hahn, Min-Hi; 한민희, 한국과학기술원, 2007 |
9 | 공공부문의 서비스품질과 고객만족 : 품질측정체계 및 인과모형 = Service quality and customer satisfaction in the public sector : measurement system and causal model for public service qualitylink 라준영; Rha, June-Young; 이승규; Rhee, Seung-Kyu, 한국과학기술원, 2007 |
10 | Essays on asset price dynamics : EMM estimation = 자산가격 변화에 대한 연구 : EMM을 이용한 추정을 중심으로link Baek, In-Seok; 백인석; Noh, Jae-Sun; 노재선, 한국과학기술원, 2007 |