Browse "College of Business(경영대학)" by Subject 고객만족

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9
산업별 고객만족도의 차이에 관한 연구 = A study on the differences in the customer satisfaction index across industrieslink

박하일; Park, Ha-Il; et al, 한국과학기술원, 1999

10
소셜커머스 서비스 품질 요인에 따른 고객만족 영향도 분석 연구 : e-SERVQUAL과 Kano 모형 기반으로 = A study to analyze the effects of customer satisfaction by factors of service quality in social commerce based on e-SERVQUAL and Kano’s modellink

고민정; Koh, Minjeong; et al, 한국과학기술원, 2015

11
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink

홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997

12
제조업체의 판매 후 시장활동 : 가전산업을 중심으로 = The aftermatket activities in the manufacturing industry : focused on electronic home appliances industrylink

송재현; Song, Jae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2003

13
종업원-고객-이익 사슬을 위한 효과적인 고용조정 : 사례연구 = Effective employment adjustments for a virtuous employee-customer-profit chain : a case studylink

고광일; Ko, Goang-Ill; et al, 한국과학기술원, 1999

14
품질경영(TQM)의 수준평가와 효과적 추진방안에 관한 연구 : 전자부품회사를 중심으로 = A study on the assessment and the effective implementation of total quality management : an electronic component company caselink

홍재혁; Hong, Jae-Hyuk; et al, 한국과학기술원, 1997

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