1 | Strategic direction of technology innovation of Korean ICT industrylink Tulashree Thapa; Choung, Jae-Yong; 정재용, 한국정보통신대학교, 2006 |
2 | The effect of relationship quality on the performance moderated by types of buyer-supplier relationship in telecommunication industry = 한국 통신 시장에서 거래 유형에 따른 관계의 질이 성과에 미치는 영향link Nam, Hye-Un; 남혜운; Lee, Eue-Hun; 이의훈, 한국정보통신대학교, 2006 |
3 | Developing end-user oriented quality dimensions for BcN service = 사용자 중심의 BcN(광대역통합망) 서비스 품질 척도 개발link Eun, Hyun-Ji; 은현지; Kim, Seong-Cheol; 김성철, 한국정보통신대학교, 2006 |
4 | A resource-based view of the strategies for utility comquting = 자원 준거 이론을 이용한 유틸리티 컴퓨팅 사업 전략 연구link Kim, Jin-Sung; 김진성; Kim, Seng-Cheol; 김성철, 한국정보통신대학교, 2006 |
5 | A study on the value of RFID based process of sales(POS2) system in SCM : insights from case study of apparel industry = 공급사슬 성과 향상을 위한 전자태그(RFID)기반의 판매과정정보 시스템에 관한 연구link Seo, Jung-Hae; 서정해; Rho, Jae-Jeung; 노재정, 한국정보통신대학교, 2006 |
6 | Factors influencing users' participation in video user-created content(UCC) = 사용자의 동영상UCC(사용자 제작 콘텐츠) 참여에 영향을 미치는 요인 연구link Na, Eun-Kyung; 나은경; Kim, Seong-Cheol; 김성철, 한국정보통신대학교, 2006 |
7 | The empirical study on the adoption of telecommunication-broadcasting convergence : focused on IP-TV = 통신방송융합기술에 대한 소비자 수용행태에 관한 연구link Huh, Jung-Yoon; 허정윤; Rho, Jae-Jeung; 노재정, 한국정보통신대학교, 2006 |
8 | T-auction : factors influencing user's adoption of auction service based on interactive TV = 양방향 TV 기반의 경매 서비스의 수요자 수용 요인에 관한 연구link Yoo, Jae-Heung; 유재흥; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학교, 2006 |
9 | Consumer attitudes toward location-based advertising via mobile devices : an empirical study = 휴대용 단말기를 이용한 위치기반광고의 소비자 태도에 대한 실증적 연구link Han, Sang-Yeal; 한상열; Choi, Mun-Kee; 최문기, 한국정보통신대학교, 2006 |
10 | A study on factors affecting member participation in a blog : focused on Korea cyworld case = 블로그의 사용자 참여에 영향을 미치는 요인에 관한 연구link Jang, Hee-Won; 장희원; Lee, Eue-Hun; 이의훈, 한국정보통신대학교, 2006 |