Browse "Graduate School of Information and Media Management((구)정보미디어경영대학원)" by Author Oh, Won Seok

Showing results 1 to 7 of 7

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디자인 사고 방법론을 활용한 빅데이터 주제 선정 프레임워크에 대한 연구 = A study on big data theme ideation framework adapting design thinking methodologylink

배소연; Bae, Soyeon; et al, 한국과학기술원, 2015

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리테일 매장 이용고객의 O2O서비스 사용의도와 수용에 대한 연구: 사회적 영향과 인지된 위험의 기술수용에 대한 영향을 중심으로 = Retail store customers’ intent to use and accept O2O services: the effect of social influence and perceived risk on technology acceptancelink

이석훈; Lee, Seok Hoon; et al, 한국과학기술원, 2015

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모바일뱅킹과 은행 경영성과와의 관계분석 연구 = The impact of mobile banking on the performance of banking industry : An Empirical Analysislink

백명훈; Back, Myung Hun; et al, 한국과학기술원, 2016

4
소비재 e-커머스 플랫폼의 발전 모델에 대한 연구 - 핸드크래프트 제품의 유통 플랫폼을 중심으로 = Studies on the development model of the consumer goods e-commerce platformlink

이하민; Lee, Hamin; et al, 한국과학기술원, 2015

5
소셜커머스 서비스 품질 요인에 따른 고객만족 영향도 분석 연구 : e-SERVQUAL과 Kano 모형 기반으로 = A study to analyze the effects of customer satisfaction by factors of service quality in social commerce based on e-SERVQUAL and Kano’s modellink

고민정; Koh, Minjeong; et al, 한국과학기술원, 2015

6
카드-소셜 데이터 연계 고객 맞춤형 마케팅 전략방안 연구 = Card - social data linked customized marketing strategy researchlink

남명기; Nam, Myung Ki; et al, 한국과학기술원, 2016

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협업 프로젝트 관리 도구를 통해 본 업무성과 요인의 실증적 연구 : SW개발 업무를 중심으로 = An empirical study of the factors of task performance through collaborative project management toolslink

이웅; Lee, Woong; et al, 한국과학기술원, 2015

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