Showing results 1 to 5 of 5
Age-related gait motion generation based on biomechanical observations = 생체 역학적 관찰에 기반한 연령에 따른 보행 동작 생성link Jung, Sunjin; Noh, Junyong; et al, 한국과학기술원, 2017 |
(An) Approach to the efficient creation of creature animation = 크리쳐 애니메이션의 효율적인 생성 방법link Seo, Jae-Woo; 서재우; et al, 한국과학기술원, 2012 |
Artist friendly retargeting and editing in producing high quality facial animation = 고품질 얼굴 애니메이션 제작을 위한 아티스트 친화적 리타겟팅과 에디팅link Seol, Yeong-Ho; 설영호; et al, 한국과학기술원, 2012 |
Deformation based animation of snake locomotion = 디포메이션 기반 뱀의 이동 애니메이션 생성link Seol, Yeong-ho; 설영호; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Extended spatial keyframing = 공간 키프레이밍의 확장link Choi, Byung-kuk; 최병국; et al, 한국과학기술원, 2008 |
Discover