Browse "School of Business and Technology Management(기술경영학부)" by Author 권영선

Showing results 19 to 36 of 36

19
Research on factors affecting the performance of traditional public service broadcasters and emerging OTT streaming platforms = 전통 공영방송사와 신흥 OTT 스트리밍 플랫폼의 기업 성과에 영향을 미치는 요인에 대한 연구link

Park, Sungwook; 박성욱; et al, 한국과학기술원, 2024

20
Research on the relationship between founder's pre-founding experience and start-up funding amount : the case of Korea = 창업자의 창업 전 경험이 벤처 투자금액에 미치는 영향 연구 : 한국 사례를 중심으로link

Lim, Koungjin; Kwon, Youngsun; et al, 한국과학기술원, 2017

21
Research on the relationship between past corporate performance and its product strategy = 과거 기업 성과와 기업의 제품 출시 전략과의 관계에 관한 연구link

Lee, Kyung Yul; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2017

22
Research on the relationship between the growth of OTT service market and the change in the structure of the pay-TV market = 온라인 동영상 서비스 시장 성장과 유료 방송 시장 구조 변화에 관한 연구link

Park, Sung Wook; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2019

23
Study about coalition possibilities of internet news media firms = 인터넷 뉴스 미디어 회사들의 연합 가능성에 대한 연구link

Lee, Seungjoo; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2017

24
The role of the loyalty programs : a case study of online shopping malls = 로열티 프로그램의 역할에 관한 온라인 쇼핑몰의 사례연구link

Kim, Mi-Young; 김미영; et al, 한국정보통신대학교, 2003

25
(The) impact of variety seeking on enjoyment level during decision making = 의사 결정 과정에서 다양성 추구가 즐거움에 미치는 영향link

Paek, Woohyun; Kwon, Young Sun; et al, 한국과학기술원, 2021

26
(The) importance of real-time interactions on audience satisfaction = 실시간 상호작용성이 수용자 만족도에 미치는 영향 연구: 아프리카TV를 사례로link

Nam, Kyungjin; 남경진; et al, 한국과학기술원, 2016

27
What factors make portal sites perform well in Korea?

남경진; 권영선, 정보와 사회, no.27, pp.56 - 78, 2013-12

28
공급망에서 전자적 협력(e-Collaboration) 모델

이정섭; 권영선, 한국SCM학회지, v.3, no.0, pp.11 - 20, 2004-01

29
대학 실시간 온라인 수업에서 학습자의 인지된 성취도와 학습 만족도에 미치는 영향 요인 분석

조미나; 권영선, 대학 교수-학습 연구, v.14, no.4, pp.69 - 105, 2021-12

30
이동통신서비스 수요의 소비자잉여 추정

이덕희; 권영선; 이동희, 정보통신정책연구, v.9, no.2, pp.169 - 195, 2002-12

31
인터넷 개방성: 왜 보호하고 어떻게 보호할 것인가?

권영선, 텔코 저널, v.2, pp.9 - 40, 2014-09

32
인터넷 서비스 분류 및 시장획정에 대한 연구

김성철; 권영선; 남찬기, 한국방송학보, v.27, no.5, pp.7 - 48, 2013-09

33
인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 = A study on the website interface to improve customer satisfaction in the internet shopping mallslink

유재하; Yu, Jae-Ha; et al, 한국정보통신대학교, 2003

34
인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 : LGeShop 기업 사례 연구 = A study on the website interface to improve customer satisfaction in the internet shopping mallslink

정세진; Chung, Se-Jin; et al, 한국정보통신대학교, 2004

35
인터넷 쇼핑몰에서 소비자 만족도 향상을 위한 인터페이스 연구 : CJ mall 기업 사례 연구 = A Study on the Website Interface to Improve Customer Satisfaction in the Internet Shopping Mallslink

김은영; Kim, Eun-Young; et al, 한국정보통신대학교, 2003

36
주파수 할당 대가와 소비자 요금과의 관계

권영선; 남찬기; 김범규, 전자파기술, v.17, no.3, pp.43 - 54, 2006-07

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