Browse "School of Business and Technology Management(기술경영학부)" by Author Zo, Hang Jung

Showing results 1 to 6 of 6

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Crowdsourcing motivation and performance : (a) social identity perspective = 크라우드소싱의 동기와 성과: 사회적 정체성 관점에서link

Seo, Jeong Hun; Zo, Hang Jung; et al, 한국과학기술원, 2017

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Developing a mobile RPGs success model : A multi-method approach = 토픽 분석과 구조 방정식 모형을 활용한 모바일 롤플레잉 게임 성공 모형에 관한 연구link

Kim, Hyeok; Zo, Hang Jung; et al, 한국과학기술원, 2021

3
Impact of individual perception of inclusion on crowdsourcing participation and collaboration = 개인의 포용 인식이 크라우드소싱 참여 및 협업에 미치는 영향link

Sirisongkol, Thanyapat; Zo, Hang Jung; et al, 한국과학기술원, 2017

4
The heterogeneous impact of sentiment embedded in review on review helpfulness = 리뷰에 내재된 감정이 리뷰의 유용성에 미치는 이질적 영향에 대한 연구link

Pak, Jeong-Hu; Zo, Hang Jung; et al, 한국과학기술원, 2021

5
The impact of competition factors on crowdsourcing software development = 크라우드소싱 소프트웨어 개발에서 대회 요소가 미치는 영향link

Kim, Yeongbeom; Zo, Hang Jung; et al, 한국과학기술원, 2021

6
Understanding smart learning preference and adoption: two comparative analyses = 스마트러닝 선호와 채택에 관한 연구: 2가지 비교연구link

Lee, Jung Hwan; 이정환; Zo, Hang Jung; 조항정; et al, 한국과학기술원, 2015

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