대전시 지역 중·장기 대기질 개선을 위한 최적 연료 관리 정책에 관한 연구 = Optimal fuel management strategy for mid and long term air quality improvement in Taejon city

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 341
  • Download : 0
Advisors
구자공researcherKoo, Ja-Kongresearcher
Description
한국과학기술원 : 토목공학과,
Publisher
한국과학기술원
Issue Date
1998
Identifier
133599/325007 / 000925120
Language
kor
Description

학위논문(박사) - 한국과학기술원 : 토목공학과, 1998.2, [ xii, 161 p. ]

Keywords

최적 연료전환 모델; 다중회귀 모델; 수정 rollback 모델; 대기질; 대전; Optimal fuel switching model; Multiple regression model; Modified rollback model; Air quality model

URI
http://hdl.handle.net/10203/30499
Link
http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=133599&flag=dissertation
Appears in Collection
CE-Theses_Ph.D.(박사논문)
Files in This Item
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0