DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 구자공 | - |
dc.contributor.advisor | Koo, Ja-Kong | - |
dc.contributor.author | 박경렬 | - |
dc.contributor.author | Park, Kyung-Lyoul | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-13T02:22:04Z | - |
dc.date.available | 2011-12-13T02:22:04Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=133599&flag=dissertation | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/30499 | - |
dc.description | 학위논문(박사) - 한국과학기술원 : 토목공학과, 1998.2, [ xii, 161 p. ] | - |
dc.language | kor | - |
dc.publisher | 한국과학기술원 | - |
dc.subject | 최적 연료전환 모델 | - |
dc.subject | 다중회귀 모델 | - |
dc.subject | 수정 rollback 모델 | - |
dc.subject | 대기질 | - |
dc.subject | 대전 | - |
dc.subject | Optimal fuel switching model | - |
dc.subject | Multiple regression model | - |
dc.subject | Modified rollback model | - |
dc.subject | Air quality model | - |
dc.title | 대전시 지역 중·장기 대기질 개선을 위한 최적 연료 관리 정책에 관한 연구 | - |
dc.title.alternative | Optimal fuel management strategy for mid and long term air quality improvement in Taejon city | - |
dc.type | Thesis(Ph.D) | - |
dc.identifier.CNRN | 133599/325007 | - |
dc.description.department | 한국과학기술원 : 토목공학과, | - |
dc.identifier.uid | 000925120 | - |
dc.contributor.localauthor | 구자공 | - |
dc.contributor.localauthor | Koo, Ja-Kong | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.