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121
(The) effect of frequent patent disclosures on firm value : evidence from the KOSDAQ stock market = 빈번한 특허 공시가 기업 가치에 미치는 영향 : 코스닥 주식 시장을 중심으로link

Seo, Suk-Hyun; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2018

122
(The) effect of information nudge on charitable giving : (a) survey experiment = 기부 결정에 영향을 주는 정보 효과에 관한 설문실험 연구link

Yoon, Seongbin; Kim, Jihee; 김지희, 한국과학기술원, 2018

123
(The) relationship between cost behavior and efficiency : based on empirical evidence from Korean stock markets = 원가행태와 기업 효율성 간의 관계 : 한국 상장기업을 중심으로link

Yoon, Sangpil; Chung, Yanghon; 정양헌, 한국과학기술원, 2018

124
Is product origin a premium or a discount : exploring the effect of country-of-origin on product success = 언론 보도가 재무 성과에 미치는 영향에 대한 제품 원산지의 조절 효과 분석link

Jung, Kwanghyun; Kim, Wonjoon; 김원준, 한국과학기술원, 2017

125
Creativity in near versus distant future : the influence of temporal fit/nonfit in leader-subordinate context = 리더-부하 관계에서 미래의 시간적 거리에 따른 창의성 연구link

Pai, Ji-Eun; 배지은; Lee, Su-Jin; 이수진, 한국과학기술원, 2010

126
Effect of alliance activity on patent litigation : in the case of printed electronics = 기업의 제휴활동이 특허 소송 관계에 미치는 영향 : 인쇄전자 산업 중심으로link

Kang, Minjeong; Kim, Wonjoon; 김원준, 한국과학기술원, 2017

127
(The) effectiveness of market signals : (an) empirical investigation of online textual reviews = 온라인 마켓에서의 신호 효과: 온라인 텍스트 리뷰의 실증분석을 중심으로link

Mun, Hyejin; Lee, Chul Ho; 이철호, 한국과학기술원, 2018

128
(The) sources of customer acquisition and retention in B2B : (the) role of proactive market orientation, technological capabilities, marketing capabilities and satisfaction = B2B 환경에서의 고객 취득과 고객 유지의 원천에 대한 연구: 주도적 시장 지향성, 기술역량, 마케팅 역량 그리고 만족의 역할link

Seo, Eun Jeong; Lee, Eue Hun; 이의훈, 한국과학기술원, 2017

129
Understanding the RFID driven task performance : An extended task-technology fit model = RFID 기반 업무 성과에 대한 이해: 확장된 업무-기술 적합성 모델을 중심으로link

Ahn, Eun-Ji; 안은지; Rho, Jae-Jeung; 노재정, 한국과학기술원, 2010

130
The impact of AI adoption: internal R&D, external knowledge acquisition and firm performance = 인공지능기술 도입이 기업성과에 미치는 영향: 기업의 혁신 전략을 중심으로link

이지수; Kim, Wonjoon; 김원준, 한국과학기술원, 2020

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