Showing results 1 to 3 of 3
A study on customer relationship management and evaluation model for public service innovation = 공공서비스 혁신을 위한 고객관계관리 및 평가 모델에 관한 연구link Kim, Tae-Hyun; 김태현; et al, 한국과학기술원, 2007 |
Collaborative CRM : Channel management in information-based electronic commerce = 협업 CRM : 정보기반의 전자상거래에서의 채널 관리link Bae, Sung-Min; 배성민; et al, 한국과학기술원, 2003 |
Framework of uCRM based on Context-aware characteristics of U-commerce and personalization service using contextual data = 유커머스의 컨텍스트-인지 특성에 기반한 유비쿼터스 고객관계관리모형 및 컨텍스트 데이터를 활용한 개인화서비스에 관한 연구link Im, Kwang-Hyuk; 임광혁; et al, 한국과학기술원, 2006 |
Discover