Showing results 21 to 25 of 25
데이터 마이닝을 이용한 농산물 전자상거래에서의 공급자 및 고객 관계 관리에 관한 연구 = A study on supplier relationship management (SRM) & customer relationship management (CRM) based on data mining in agricultural products electronic commercelink 김태현; Kim, Tae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2001 |
민첩 대응 생산에 기초한 고객만족 전략과 목표 수립에 관한 연구 : 카메라 산업을 중심으로 = A study on establishing customer satisfaction strategy based on quick response manufacturing : application to the camera industrylink 윤의탁; Yun, Ui-Tak; et al, 한국과학기술원, 1999 |
시간 요소를 고려한 6시그마: 고객 만족 지수 설문업에의 적용 = Lean six sigma and its application to CSI research firm caselink 정우성; Jung, Woo-Sung; et al, 한국과학기술원, 2005 |
외부 환경 요소를 고려한 VOC 분석 및 예측 : 보험업에의 적용 = VOC analysis and forecasting considering environmental factors : Insurance business caselink 우지영; Woo, Ji-Young; et al, 한국과학기술원, 2002 |
정보자산대장에 기반한 QCMS 및 공기업에의 적용 = QCMS based on information resource registry : application to the public enterpriselink 박지영; Park, Ji-Young; et al, 한국과학기술원, 2003 |
Discover