1 | Data mining techniques for personalized recommendations in E-Commerce = 전자상거래에서의 개인화된 상품추천을 위한 데이터 마이닝 기법link , 한국과학기술원, 2002 |
2 | Buyer-Carts for B2B EC: b-Cart approach = 기업간 전자상거래를 위한 구매자 쇼핑카트: b-Cart 접근방식link , 한국과학기술원, 2001 |
3 | Sources and dynamics of trust in the e-marketplace = 이마켓플레이스에서의 신뢰 원천과 다이나믹스에 관한 연구link Kim, Myoung-Soo; 김명수; Ahn, Jae-Hyeon; 안재현, 한국과학기술원, 2006 |
4 | Economic analysis of the strategic use of and investment in customer relationship management (CRM) Systems under network effects and digital divides = 네트워크 효과와 고객간 디지털 격차가 존재하는 시장에서의 고객관계관리 시스템의 전략적 활용 및 투자에 관한 연구link Kim, Eun-Jin; 김은진; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2007 |
5 | Pricing for telecommunications traffic usage and bridging service management strategy = 통신서비스 통화사용량을 위한 가격결정과 브리징 서비스 경영전략link Cha, Kyoung-Cheon; 차경천; Chun, Duk-Bin; 전덕빈, 한국과학기술원, 2004 |
6 | Qos Guaranteed access control scheme in CDMA cellular systems = CDMA 셀룰러 이동통신 시스템에서의 QoS를 보장하는 무선자원 관리에 관한 연구link Kang, Suk-Yon; 강석연; Tcha, Dong-Wan; 차동완, 한국과학기술원, 2003 |
7 | Error-resilient concurrency control for transaction management in wireless broadcasting environments = 무선방송환경에서 거래관리를 위한 오류무관 동시성제어link Koo, Za-Kil; 구자길; Moon, Song-Chun; 문송천, 한국과학기술원, 2003 |
8 | Efficient modular multi-party fair exchange protocol with ring architecture model for electronic commerce = 전자상거래를 위한 링 구조 기반의 효율적인 다자간 모듈러 공정거래 프로토콜 개발link Khil, In-Soo; 길인수; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2002 |
9 | Voluntary participation and socialization in web2.0 environment = 웹 2.0 환경에서의 자발적 참여와 사회화link Lee, Sung-Wook; 이성욱; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2009 |
10 | Essays on the term structure of interest rates = 이자율 기간구조에 관한 연구link Doh, Won-Tark; 도원탁; Byun, Suk-Joon; 변석준, 한국과학기술원, 2009 |