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Showing results 205 to 224 of 346

205
Management of knowledge asset : reward system design for knowledge sharing and strategy analysis of product personalization = 지식 자산의 관리 : 지식 공유를 위한 보상시스템 설계와 개인화를 위한 전략 분석link

Lee, Dong-Joo; 이동주; et al, 한국과학기술원, 2006

206
Managing an interrelated IT innovation : multiple case studies on client-server system implementation = 복합 정보기술 혁신의 관리 : 클라이언트-서버 시스템 구현 복수 사례 연구link

Lee, Gil-Hyung; 이길형; et al, 한국과학기술원, 1998

207
Maraging non-parallel shift risk of yield curve : interest rate futures strategy and convexity surface analysis = 수익율곡선 비평행 변화 위험 관리 : 이자율선물 전략과 컨벡서티 표면분석link

Oh, Seung-Hyun; 오승현; et al, 한국과학기술원, 1993

208
Market imperfection and pricing in Korean derivative markets = 한국파생 상품 시장에서의 시장 불완전성과 가격 결정link

Park, Hyoung-Jin; 박형진; et al, 한국과학기술원, 2006

209
Measuring group performance using stochastic frontier analysis = 확률 프런티어를 이용한 그룹별 효율성 추정에 관한 연구link

Kim, Jin-Sung; 김진성; et al, 한국과학기술원, 2009

210
Measuring, managing, and assessing risk = 리스크 측정, 관리 및 평가link

Han, Chul-Woo; 한철우; et al, 한국과학기술원, 2008

211
Methodologies for formulating business strategies and stakeholder management strategies : Korean healthcare IT business cases = 사업 및 이해관계자 관리를 위한 전략 수립 방법론 : 한국 의료 IT 사례 중심으로link

Lim, Geun-Chan; 임근찬; et al, 한국과학기술원, 2005

212
MIS 평가의 계층적 접근방법 = A hierarchical approach toward MIS evaluationlink

정문상; Chung, Moon-Sang; 이진주; 배종태; et al, 한국과학기술원, 1996

213
Model-solver integration for autonomous and intelligent model-solution : a web services approach = 자율적, 지능적 모델 해결을 위한 웹서비스 기반 모델과 솔버의 통합에 관한 연구link

Lee, Keun-Woo; 이근우; et al, 한국과학기술원, 2005

214
Modeling and analysis of a dynamic user behavior and social trust relationship for eCRM = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 사용자의 동적 행위 및 social trust 분석 및 모델링link

Kim, Young-Ae; 김영애; et al, 한국과학기술원, 2009

215
Modeling and analysis of a supply chain with multiple objectives : application to harbor supply chain = 상이한 목적의 구조를 가진 공급사슬의 모델링과 분석 : 항만 공급사슬에의 적용link

Yi, Dong-Won; 이동원; et al, 한국과학기술원, 2002

216
Multi-criteria decision approaches for technical and managerial issues in customer relationship management : Personalized recommendation, system selection, and rule prioritization = 고객관계관리에서의 기술 및 경영 이슈를 위한 다기준의사결정 접근법 : 개인화 된 상품추천, 시스템 선정, 룰 우선순위 도출link

Choi, Duke-Hyun; 최덕현; et al, 한국과학기술원, 2007

217
Multi-criteria group decision making procedure under incomplete information and application to conflict resolution in knowledge-based system = 불완전 정보하의 그룹의사결정지원을 위한 방법론 및 지식기반시스템에서 상충 해결에의 응용에 관한 연구link

Ahn, Byeong-Seok; 안병석; et al, 한국과학기술원, 1998

218
Multiple-tickets ordering scheme for transaction scheduling in multidatabase systems : MTOS = 다수 자료기지 체계에서 거래 관리를 위한 다수 티켓 순서화 기법 : MTOSlink

Sohn, Kyung-Cheol; 손경철; et al, 한국과학기술원, 2001

219
Network externality, standardization and technology competition = 네트워크 외부성 하에서 표준화를 고려한 기술경쟁link

Lim, Kwang-Sun; 임광선; Lee, Heo-Kyung; Yu, Pyung-Il; et al, 한국과학기술원, 2003

220
New approach to market structure analysis : the firm-based perspective = 시장구조분석의 새로운 접근 : 기업반응 중심의 분석link

Ahn, Sung-Ah; 안성아; et al, 한국과학기술원, 2001

221
New product introduction in lead markets = 얼리어답터가 많은 시장에서 신제품 출시link

Kim, Yu-Chang; 김유창; Bae, Zong-Tae; 배종태; et al, 한국과학기술원, 2009

222
Nonlinear feedback effects of brand extensions : a modified diagnosticity perspective = 브랜드 확장범위에 따른 반향효과의 비선형적인 변화 : 확장정보가 갖는 진단성 관점에서의 접근link

Kim, Sie-Na; 김세나; et al, 한국과학기술원, 2006

223
Numerical procedures for valuing American options = 美國式옵션의 價値評價를 위한 數値解法에 관한 硏究link

Byun, Suk-Joon; 변석준; et al, 한국과학기술원, 1996

224
Object-oriented modeling and simulation for broadband network design = 광대역 통신망 설계를 위한 객체지향 모델링 및 시뮬레이션link

Rhee, Young-Ok; 이영옥; et al, 한국과학기술원, 1996

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