Browse "College of Business(경영대학)" by Author Oh, Jung-Suk

Showing results 1 to 8 of 8

1
(An) examination of factors influencing consumer adoption of short message service (SMS) = SMS의 소비자 수용에 영향을 미치는 요소에 관한 연구link

Kim, Gil-Son; 김길선; Kim, Irene; et al, 한국과학기술원, 2007

2
Market entrance model of new online service in the presence of complementarity = 보완성을 고려한 신규 온라인 서비스의 시장 진입 모델link

Hwang, Woo-Nam; 황우남; et al, 한국과학기술원, 2006

3
모바일 지급결제 서비스에서 이동통신 사업자와 금융기관의 제휴/경쟁 전략에 관한 연구 = A study on the cooperative/competitive strategy for mobile payment service providerslink

이영진; Lee, Young-Jin; et al, 한국과학기술원, 2004

4
무선 인터넷 시장의 수익 분배 구조 연구 = The profit sharing structure in the mobile internet marketlink

고병완; Koh, Byung-Wan; et al, 한국과학기술원, 2005

5
손해보험산업의 글로벌 경쟁력과 IFCs의 역할 = The role of IFCs and global competitiveness of non-life insurance industrylink

박홍규; Park, Hong-Gyu; 박남규; 이제호; 오정석; Park, Nam-Gyoo; et al, 한국과학기술원, 2005

6
시나리오 플래닝에 의한 신규무선서비스 성공에 관한 연구 = A study on the success of new wireless services by scenario planninglink

김민균; Kim, Min-Kyun; et al, 한국과학기술원, 2006

7
아웃소싱의 서비스 수준 협약이 벤더의 cost에 미치는 영향에 대한 연구 : 애플리케이션 소프트웨어 유지보수 아웃소싱을 중심으로 = The effects of outsourcing service level agreement on the contracted vendor's cost : application software maintenance outsourcing caselink

유지나; Yoo, Jee-Na; et al, 한국과학기술원, 2005

8
초고속 인터넷 서비스의 요금제 변경에 따른 사용량 변화 연구 = The effect of changing pricing scheme on the usage of broadband internet servicelink

오선민; Oh, Sun-Min; et al, 한국과학기술원, 2006

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0