Browse "College of Business(경영대학)" by Author Lee, Hee-seok

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Antecedents of B2C electronic commerce and service success : a theoretical link and extension = 기업과 소비자간 전자상거래 및 서비스 성공요인에 대한 고찰 : 이론적 연결과 확장 중심으로link

Kang, Young-Sik; 강영식; et al, 한국과학기술원, 2008

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Antecedents of user post-adoption behavior in mobile marketplace : effects of alternative attractiveness = 모바일 마켓에서의 사용자 후선택 행위의 선행요인 분석 : 대체재 매력도의 효과 중심으로link

Moon, Tae-sung; 문태성; et al, 한국과학기술원, 2009

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Reexamination of use continuance for web-based information systems : effects of non-cognitive and internal factors = 웹 기반 정보시스템의 계속 사용에 대한 고찰 : 비인지적 및 내부적 요인의 효과 중심으로link

Hong, Soon-geun; 홍순근; et al, 한국과학기술원, 2008

4
The synergy effect of the transactive memory and knowledge management system on team performance : a socio-technical perspective = 팀 성과에 미치는 분산 기억과 지식 경영 시스템의 시너지 효과 : 사회-기술적 관점link

Choi, Sue-Young; 최수영; et al, 한국과학기술원, 2008

5
무선인터넷 서비스플랫폼 전략 사례연구 : S사 중심으로 = A study on service platform strategy of mobile internet service : S company caselink

김정열; Kim, Jeong-Yeol; et al, 한국과학기술원, 2008

6
이동통신사업자의 모바일 커머스 전략 : L사 사례 = Mobile commerce strategies for wireless telecommunication operators : L company caselink

정영주; Jeong, Young-Joo; et al, 한국과학기술원, 2001

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