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1129
SaaS 및 IaaS의 도입 결정 요인에 관한 비교 연구 = (A) comparative study on enablers for the adoption of SaaS and IaaSlink

양재석; 이희석; et al, 한국과학기술원, 2017

1130
Sales expert system using constraint and rule satisfaction problem approach = 제약과 규칙 만족 문제 기법을 이용한 판매 전문가 시스템에 관한 연구link

Lee, Sang-Kee; 이상기; et al, 한국과학기술원, 1994

1131
Sales forecasting considering advertising effect : application of trend-cycle decomposition in cointegrated system = 광고 효과를 고려한 판매 예측 : 共積分된 시계열의 추세-순환치 분리 기법의 적용link

Song, In-Seong; 송인성; et al, 한국과학기술원, 1993

1132
Sales forecasting of competing durable product : the impact of market response and replacement demand = 경쟁환경하에서의 내구재의 판매예측에 관한 연구 : 소비자의 반응 및 제품대체에 의한 영향link

Park, Seong-Ki; 박성기; et al, 한국과학기술원, 1991

1133
Sales of convergence products in early market: the effects of original capability and manufacturing experience of added products = 컨버전스 제품의 시장 성공: 본래 역량과 부제품 제조경험의 효과link

Lee, Hyeok-Seong; 이혁성; et al, 한국과학기술원, 2012

1134
Salesforce compensation plan : when salespersons can from coalitions = 외판원간의 담합이 가능할 때의 외판원 보상 체계 문제link

Baik, Seung-Hoon; 백승훈; et al, 한국과학기술원, 1992

1135
SAP의 HR 전환 전략에 대한 사례 연구 = (A) Case study on the HR transformation strategy of SAPlink

안성호; 한인구; et al, 한국과학기술원, 2018

1136
Scale economy and self-selection problem = 소비자 자기선택(Self-selection) 문제와 규모의 경제link

Chang, Ki-Bok; 장기복; et al, 한국과학기술원, 1989

1137
Schwartz-Moon 모형을 이용한 급성장 기업의 가치평가 연구 = On the valuation of high-growth companies in Korea using the Schwartz-Moon modellink

김정민; Kim, Jung-Min; et al, 한국과학기술원, 2007

1138
Schwartz-moon 모형을 이용한 인터넷 기업의 가치평가에 대한 연구 : 다음 커뮤니케이션 사례 = On the valuation of internet companies in korea using the schwartz-moon model : the vase of daum communication co.link

김두남; Kim, Du-Nam; et al, 한국과학기술원, 2004

1139
Scientific knowledge production in China : a comparative analysis with asian industrialized countries = 중국의 과학 지식 생산 연구 : 아시아 선진국과의 비교분석을 중심으로link

Nguyen, Mai Chi; Choung, Jae-Yong; et al, 한국과학기술원, 2020

1140
SCM 솔루션 구축의 성공요인고찰 : A사의 통합수요예측시스템 구축사례를 중심으로 = A case study of SCM solution implementationlink

윤영태; Yoon, Young-Tae; et al, 한국과학기술원, 2001

1141
Seasonality in the Korean stock market = 한국 주식 시장에서의 계절성link

Lee, Jongyoung; Kang, Jangkoo; et al, 한국과학기술원, 2021

1142
Selection and prioritization of IS success measures : IS structural contingency factors = 정보 시스템 평가 척도에 관한 연구 : 정보 시스템의 구조적 특성에 의한 상황 모형을 중심으로link

Heo, Jae-Ho; 허재호; et al, 한국과학기술원, 1995

1143
Self-service queuing = 셀프서비스에서의 대기 행렬 : 호혜성과 사회적 압력link

Kim, Hanyeong; 김한영; Lee, Yun Shin; 이윤신; et al, 한국과학기술원, 2016

1144
Selling conspicuous goods to status-seeking consumers = 사회적 지위를 추구하는 소비자 그룹을 겨냥한 명품 브랜드의 과시적 소비재 판매전략link

Seo, Jinsoul; Rhee, Ki-Eun; et al, 한국과학기술원, 2022

1145
Sequential lagrangean decomposition for material requirements planning with bottleneck capacities = 공동설비제약하에서의 자재소요계획link

Hyun, Jae-Ho; 현재호; et al, 한국과학기술원, 1986

1146
Serial entrepreneurs and exploration behavior: the impact of novelty creation and IPO success = 새로운 발명과 IPO 성공이 연쇄 창업가의 탐색적 행동에 미치는 영향에 관한 연구link

Kim, Yun-Kyoung; Jung, Hyun-Ju; et al, 한국과학기술원, 2020

1147
Setup reduction as a dynamic process improvement with product life cycle = 제품수명주기를 고려한 동적 공정개선으로서의 가동준비 감소link

Kim, Sun-Min; 김선민; et al, 한국과학기술원, 1989

1148
Shanghai-hong kong stock connect and international diversification benefits = 후강통과 국제분산투자 효과에 관한 연구link

Hwang, In Young; 황인영; et al, 한국과학기술원, 2015

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