하중평형 격자법을 이용한 자동차용 플라스틱의 진응력-진변형률 선도의 개선Improvement of True Stress-True Strain Curves of Auto-body Plastics Using a Force Equilibrium Grid Method

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 450
  • Download : 0
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author박충희-
dc.contributor.author김진성-
dc.contributor.author허훈-
dc.contributor.author안창남-
dc.contributor.author최석진-
dc.date.accessioned2013-08-22T05:36:54Z-
dc.date.available2013-08-22T05:36:54Z-
dc.date.created2013-07-26-
dc.date.issued2010-05-06-
dc.identifier.citation한국자동차공학회 2010년 부문종합 학술대회, v., no., pp. --
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/176354-
dc.languageKOR-
dc.publisher한국자동차공학회-
dc.title하중평형 격자법을 이용한 자동차용 플라스틱의 진응력-진변형률 선도의 개선-
dc.title.alternativeImprovement of True Stress-True Strain Curves of Auto-body Plastics Using a Force Equilibrium Grid Method-
dc.typeConference-
dc.type.rimsCONF-
dc.citation.publicationname한국자동차공학회 2010년 부문종합 학술대회-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.contributor.localauthor허훈-
dc.contributor.nonIdAuthor박충희-
dc.contributor.nonIdAuthor김진성-
dc.contributor.nonIdAuthor안창남-
dc.contributor.nonIdAuthor최석진-
Appears in Collection
ME-Conference Papers(학술회의논문)
Files in This Item
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0