Browse "MT-Theses_Master(석사논문) " by Author Yoon, Yeosun

Showing results 1 to 5 of 5

1
(A) study on the effect of discrepancy of online and offline identities on pro-environmental behavioral consistency motives = 온·오프라인 자기 정체성 불일치가 환경친화적 행태 일관성 의도에 미치는 영향 연구link

Jo, Yun Jin Anna; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2021

2
(A) study on the effect of fit between luxury experience and green charity on value perceptions = 럭셔리 경험과 녹색 자선단체의 적합도가 럭셔리 소비경험 가치에 미치는 영향 연구link

Chung, Jaehoon; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2020

3
(A) study on the effects of psychological distance on the evaluation of second-hand products = 심리적 거리감이 중고제품 평가에 미치는 영향 연구link

Chung, Dakyo; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2021

4
(The) effect of fit between social distance and benefit type on consumer response to organic wine recommendation = 사회적 거리와 편익 유형의 적합성이 유기농 와인 추천에 대한 소비자 반응에 미치는 영향link

Kim, Eunsoo; Yoon, Yeosun; et al, 한국과학기술원, 2021

5
전문가 유형과 구매 유형의 상호작용이 소비자 설득과 상품 태도에 미치는 영향 연구 = The interaction effect of agent and purchase types on consumer's perceived persuasiveness and attitudes towards the productlink

권영옥; 윤여선; et al, 한국과학기술원, 2017

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