Browse "Dept. of Industrial and Systems Engineering(산업및시스템공학과)" by Subject 고객관계관리

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A study on customer relationship management and evaluation model for public service innovation = 공공서비스 혁신을 위한 고객관계관리 및 평가 모델에 관한 연구link

Kim, Tae-Hyun; 김태현; et al, 한국과학기술원, 2007

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(A) study on CRM marketing through electronic commerce based on infomediary under the extended enterprise : application to the financial industry = Extended enterprise 환경하에서 infomediary 기반의 전자상거래를 통한 CRM marketing에 관한 연구 : 금융업에의 적용link

Roh, Hyun-Woo; 노현우; et al, 한국과학기술원, 2004

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Framework of uCRM based on Context-aware characteristics of U-commerce and personalization service using contextual data = 유커머스의 컨텍스트-인지 특성에 기반한 유비쿼터스 고객관계관리모형 및 컨텍스트 데이터를 활용한 개인화서비스에 관한 연구link

Im, Kwang-Hyuk; 임광혁; et al, 한국과학기술원, 2006

4
Integrated view of business-to-business electronic commerce based on intelligent agent and data mining = 지능형 에이전트와 데이터마이닝 기반 기업간 전자상거래 통합 모형link

Ha, Sung-Ho; 하성호; et al, 한국과학기술원, 2001

5
Segmented CRM strategy via customer information visualization and its extension to business convergence = 시각화를 이용한 세분화된 고객관계관리 전략 수립 및 비즈니스 컨버전스에의 적용link

Woo, Ji-Young; 우지영; et al, 한국과학기술원, 2006

6
고객만족지수조사 분석기법 및 고객관계 관리 관점에서의 전략 도출에 관한 연구 = A study on analyzing customer satisfaction index based on customer relationship managementlink

김혜성; Kim, Hye-Sung; et al, 한국과학기술원, 2003

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