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7
멀티미디어 산업에서 사업환경의 변화를 활용하기 위한 기술과 사업의 통합 사례 연구 = A case study on the integration of technology and business strategy to exploit environmental changes in the multimedia industrylink

김태용; Kim, Tae-Yong; et al, 한국과학기술원, 1998

8
신제품개발 프로세스 상에서의 온라인 커뮤니티의 역할과 활용 : 소형디지털기기 제품을 중심으로 = The role of online brand community in new product development : case studies on small digital productslink

김중현; Kim, Joong-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2009

9
신제품개발이 조직지식축적과 차기제품개발성과에 미치는 영향 = Impacts of new product development on the accumulation of organizational memory and the performance of subsequent product developmentlink

김경진; Kim, Kyung-Jin; 배종태; 이진주; et al, 한국과학기술원, 2000

10
정보 통신 서비스 부진요인 분석 및 신규서비스 개발 프로세스에의 적용 : 조직요인 중심으로 = Analysis of factors contributing to telecommunications service failures and its application to new service development process : focus on organizational traplink

김재영; Kim, Jae-Young; et al, 한국과학기술원, 2010

11
정보 통신 서비스 성과 요인 분석 및 신규서비스 개발 프로세스에의 적용 = Analysis of factors contributing to telecommunications service performance and its application to new service development processlink

이상윤; Lee, Sang-Youn; et al, 한국과학기술원, 2002

12
제조업체의 판매 후 시장활동 : 가전산업을 중심으로 = The aftermatket activities in the manufacturing industry : focused on electronic home appliances industrylink

송재현; Song, Jae-Hyun; et al, 한국과학기술원, 2003

13
조직학습과정 충실도가 조직학습성과에 미치는 영향 : 탐색적 연구 = An exploratory study on the relationship between proficiency and performance of organizational learning processlink

봉선학; Bong, Sun-Hark; 배종태; 이진주; et al, 한국과학기술원, 1996

14
주요 혁신 역할 및 팀 프로세스가 신제품 개발 과정 및 성과에 미치는 영향 = The influence of the critical innovation roles and team processes on the NPD processes and performanceslink

심덕섭; Shim, Duk-Sup; et al, 한국과학기술원, 2004

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