Browse by Subject Game

Showing results 1 to 9 of 9

1
1축 운동의자를 이용한 가상현실 게임 시뮬레이터에서 그래픽과 운동의 통합 = Tight integration of graphics and motion in a VR game simulator with a 1-DoF motion-chairlink

이종환; Lee, Jong-Hwan; et al, 한국과학기술원, 2001

2
Do perceived use contexts influence usage behavior? An instrument development of perceived use context

Kim, Jimin; Chang, Younghoon; Chong, Alain Yee Loong; Park, Myeong-Cheol, INFORMATION & MANAGEMENT, v.56, no.7, 2019-11

3
Game sharing for scalable cloud gaming system = 확장성을 지원하는 클라우드 게임 시스템을 위한 게임 자원 공유 연구link

Seo, Jae-Baek; 서재백; et al, 한국과학기술원, 2013

4
The Development of a Collaborative Virtual Heritage Edutainment System with Tangible Interfaces

Cho, Hyung-Sang; Lee, Binara; Lee, Sora; Kim, Youngjae; Cho, Yongjoo; Kang, Seung-Mook; Park, Soyon; et al, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE, v.4161, pp.362 - 365, 2006-09

5
게임 운동감 생성을 위한 운동 효과 라이브러리의 적용 = Application of motion effect library for gaming realismlink

홍정모; Hong, Jeong-Mo; et al, 한국과학기술원, 2002

6
게임과 로봇공학에서의 모델 프리 강화학습 응용에 대한 사례 조사

김세원; 이재길, 데이타베이스연구, v.35, no.2, pp.126 - 138, 2019-08

7
입출력 일체화 개체를 이용한 물리적 엔터테인먼트 미디어에 대한 연구 = Physical entertainment media using I/O coupling unitslink

한경훈; Han, Kyung-Hoon; et al, 한국과학기술원, 2006

8
차세대 유비쿼터스 게임 지원을 위한 게임 모델링 및 실행 프레임워크의 디자인 및 구현 = Design and implementation of game modeling and execution framework supporting next-generation ubiquitous gameslink

박태우; Park, Tai-Woo; et al, 한국과학기술원, 2008

9
캐쥬얼 게임 개발 시 밸런싱 작업을 보조하는 자동화된 툴의 개발과 그 효과성 검증 = Developing an automated tool helping balancing in casual game developments and its effectiveness evaluationlink

송지철; Song, Ji-Chul; et al, 한국과학기술원, 2009

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0