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(A) study on esstablishment of business excellence model for loyalty management in service industry = 서비스 산업에서의 비즈니스 엑셀런스 모델 구현을 위한 로열티 경영에 관한 연구link

Yun, Ui-Tak; 윤의탁; et al, 한국과학기술원, 2005

2
AMORPHOUS-SILICON PIXEL LAYERS WITH CESIUM IODIDE CONVERTERS FOR MEDICAL RADIOGRAPHY

JING, T; GOODMAN, CA; DREWERY, J; Cho, Gyuseong; HONG, WS; LEE, H; KAPLAN, SN; et al, IEEE TRANSACTIONS ON NUCLEAR SCIENCE, v.41, no.4, pp.903 - 909, 1994-08

3
Customer service index와 customer orientation index의 연계 분석 및 SLA를 통한 서비스 품질 고도화 전략에 대한 연구 = Service quality improvement strategy based on the analysis between CSI and COI using SLAlink

임지연; Lim, Ji-Youn; et al, 한국과학기술원, 2007

4
Service Innovation based on the Integrated Knowledge of Customers and Internal Business Processes = 고객 및 내부 비즈니스 프로세스의 지식 통합에 기반한 서비스 혁신에 관한 연구link

Pyon, Chong-Un; 변정은; et al, 한국과학기술원, 2008

5
The Capacity of Downlink Multiuser OFDM with Quality Based CSI Feedback

Kim, Jongin; Kim, Dongwoo; Kim, Sehun, IEICE TRANSACTIONS ON COMMUNICATIONS, v.E92B, pp.1252 - 1257, 2009-04

6
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink

홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997

7
효과적 산업고객관리를 위한 고객만족지수 개발 및 활용에 관한 사례연구 : 철강기업을 중심으로 = A case study on design and application of customer satisfaction index for effective industrial customer relationship management : a steel company caselink

박종호; Park, Jong-Ho; et al, 한국과학기술원, 2003

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