Browse by Subject Blog

Showing results 1 to 7 of 7

1
A study of developing an instrument for measuring the user satisfaction of Web 2.0 services - with emphasis on blogs and SNS - = 웹 2.0 서비스에서의 사용자 만족 측정 도구 개발: 블로그와 SNS를 중심으로link

Lee, Sang-Won; 이상원; Han, Sang-Ki; Han, Steve; et al, 한국과학기술원, 2008

2
A study on factors affecting member participation in a blog : focused on Korea cyworld case = 블로그의 사용자 참여에 영향을 미치는 요인에 관한 연구link

Jang, Hee-Won; 장희원; et al, 한국정보통신대학교, 2006

3
Product type and consumers perception of online consumer reviews

Bae, Soon-Yong; Lee, Tae-Sik, ELECTRONIC MARKETS, v.21, no.4, pp.255 - 266, 2011-12

4
개인 웹미디어 블로그 사용자의 이용 행태에 관한 연구 = User behavior on personal web media, bloglink

이새미; Lee, Sai-Mi; et al, 한국과학기술원, 2005

5
기업 이미지에 영향을 미치는 CEO 블로그의 요인 분석 = Analysis of the factors of CEO blogs that affect the image of corporationlink

윤형원; Yoon, Hyoung-Won; et al, 한국과학기술원, 2010

6
블로그 사용자가 인지하는 시스템의 질이 고객 로열티에 미치는 영향

문정훈, e-비즈니스연구, v.6, no.3, pp.95 - 118, 2005-12

7
자연언어처리를 통한 문서 유사도 비교 : 블로그 배경음악 추천에 대한 응용 = Document similarity assessment with natural language processing : applications to background music recommendation for blog articleslink

박두진; Park, Doo-Jin; et al, 한국과학기술원, 2007

rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0