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From word-of-mouth to word-of-mouse: information processing of electronic word-of-mouth messages = 전자구전메시지(electronic word-of-mouth)의 소비자 정보처리link Park, Do-Hyung; 박도형; et al, 한국과학기술원, 2008 |
(The) impact of expectancy disconfirmation on market share : the role of WOM and loss aversion = 기대불일치가 시장점유율에 미치는 영향에 관한 연구 : 구전과 손실회피의 역할을 중심으로link Yi, Sang-Yoon; 이상윤; et al, 한국과학기술원, 2009 |
구전정보의 특성과 정보발신자의 지각된 신뢰성, 정보수용자의 관여도가 구전 효과에 미치는 영향에 관한 연구 = The effect of the character of WOM information, the perceived credibility of the transmitter and the involvement of the receiver on WOM effectslink 이주행; Lee, Ju-Haeng; et al, 한국과학기술원, 2010 |
온라인 고객 리뷰의 내용 분석 : 채널, 제품속성, 가격을 중심으로 = Content analysis of on-line customer review : channel, product attributes, and price dimensionslink 양소영; Yang, So-Young; et al, 한국과학기술원, 2006 |
온라인 고객 리뷰의 분류 항목별 차이 분석: 채널, 제품속성, 가격을 중심으로 양소영; 김형수; 김영걸, 아시아마케팅저널, v.10, no.2, pp.125 - 151, 2008-07 |
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