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Service Innovation based on the Integrated Knowledge of Customers and Internal Business Processes = 고객 및 내부 비즈니스 프로세스의 지식 통합에 기반한 서비스 혁신에 관한 연구link Pyon, Chong-Un; 변정은; et al, 한국과학기술원, 2008 |
The Capacity of Downlink Multiuser OFDM with Quality Based CSI Feedback Kim, Jongin; Kim, Dongwoo; Kim, Sehun, IEICE TRANSACTIONS ON COMMUNICATIONS, v.E92B, pp.1252 - 1257, 2009-04 |
자료봉합분석을 이용한 가전산업에 있어서의 과학적인 고객만족 전략수립에 관한 연구 = A study on establishing scientific methodology to build customer satisfaction strategies applying data envelopment analysis in the consumer electronics industrylink 홍준기; Hong, Joon-Kee; et al, 한국과학기술원, 1997 |
효과적 산업고객관리를 위한 고객만족지수 개발 및 활용에 관한 사례연구 : 철강기업을 중심으로 = A case study on design and application of customer satisfaction index for effective industrial customer relationship management : a steel company caselink 박종호; Park, Jong-Ho; et al, 한국과학기술원, 2003 |
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