신제품 도입 시장에서 생산능력 확장 및 광고 정책에 관한 연구Capacity expansion and advertising policies for new product diffusion models

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 774
  • Download : 844
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author박철순-
dc.contributor.author김보원-
dc.date.accessioned2009-02-09T04:46:54Z-
dc.date.available2009-02-09T04:46:54Z-
dc.date.created2012-02-06-
dc.date.issued2008-10-31-
dc.identifier.citation한국경영과학회 2008년 추계학술대회 및 정기총회, v., no., pp.147 - 151-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/8417-
dc.languageKOR-
dc.language.isokoen
dc.publisherThe Korean Operations Research and Management Science Society-
dc.title신제품 도입 시장에서 생산능력 확장 및 광고 정책에 관한 연구-
dc.title.alternativeCapacity expansion and advertising policies for new product diffusion models-
dc.typeConference-
dc.publisher.alternativeThe Korean Operations Research and Management Science Societyen
dc.type.rimsCONF-
dc.citation.beginningpage147-
dc.citation.endingpage151-
dc.citation.publicationname한국경영과학회 2008년 추계학술대회 및 정기총회-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.identifier.conferencecountrySouth Korea-
dc.contributor.localauthor김보원-
dc.contributor.nonIdAuthor박철순-

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0