1 | A study on channel coordination : focused on quantity discount model : focused on quantity discount model = focused on quantity discount modellink Koh, Sun-Sic; 고선식; et al, 한국정보통신대학교, 2002 |
2 | A study on core competences for internet business through classifying business models = 인터넷 비즈니스 유형분류를 통한 핵심역량 도출연구link Lee, Ki-Baek; 이기백; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
3 | A study on customer retention strategies for the wireless telecommunication service providers at the introduction of MNP = 번호 이동성 시행하에서 이동 통신 사업자들의 고객 유지 전략link Yang, Hee-Tae; 양희태; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
4 | A study on determinants of customer-oriented differentiation and market segmentation on broadband internet access servicelink Kim, Suk Kyoung; 김숙경; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
5 | A study on effects of price comparison information to consumer's buying behavior and decision = 가격비교 정보가 소비자 구매행동과 의사결정에 미치는 영향에 대한 연구link Kim, Woo-Jien; 김우진; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
6 | A study on extracting competitive advantages & priority from the models of internet business = 인터넷 비즈니스에서의 경쟁우위 요소 및 우선순위 도출 연구link Seok, Dong-Hyun; 석동현; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
7 | A study on factors in creation and diffusion of multimedia user-created content(UCC) = 멀티미디어 UCC(User-Created Content)의 창출과 확산 요인 연구link Jo, Hye-Jung; 조혜정; et al, 한국정보통신대학교, 2007 |
8 | A study on preference based IPTV efficient head-end storage design algorithmlink Myung, Jun-Wan; 명준완; et al, 한국정보통신대학교, 2007 |
9 | A study on repurchase intentions with customer segmentation in the internet shopping mall = 인터넷 쇼핑몰 이용자의 세분화를 통한 재구매의도 영향 요인에 관한 연구link Lee, Jung-Hwan; 이정환; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
10 | A study on resource management in communication networks by heuristic approach = 휴리스틱 접근법에 의한 정보통신 네트워크 자원관리 연구link Kim, Sun-Jin; 김선진; et al, 한국정보통신대학교, 2006 |
11 | A study on the antecedents of customer loyalty for e-mail marketing = 이메일 마케팅에서 고객 충성도의 영향요인에 관한 연구link Kim, Deuk-Jung; 김득중; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
12 | A study on the consumer choice of online bookstores : from the viewpoint of personalization = 소비자의 온라인 서점 선택에서의 영향 요인 연구link Lee, Mi-Kyoung; 이미경; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2002 |
13 | A study on the efficiency of telecommunication service provider using DEA = DEA를 활용한 통신사업자의 운용효율성에 관한 연구link Yoon, Won-Jeong; 윤원정; et al, 한국정보통신대학교, 2002 |
14 | A study on the late take-off phenomenon in the diffusion of telecommunication services = 통신서비스의 늦은 수요확산 현상에 관한 연구link Lim, Byeong-Lak; 임병락; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2002 |
15 | A study on the market segmentation and the price effect for internet service providers(ISPs)link Lee, Hye-Jin; 이혜진; et al, 한국정보통신대학교, 2004 |
16 | A study on the purchase decision structure of mobile multimedia service = 이동 멀티미디어 서비스 구매의사 결정구조에 관한 연구link Nam, Dae-Kyeong; 남대경; et al, 한국정보통신대학교, 2005 |
17 | A study on traffic forecast of optical access network considering the multiple usage = 동시사용을 고려한 광가입자 망 트래픽 예측에 관한 연구link Park, Joo-Seong; 박주성; et al, 한국정보통신대학교, 2003 |
18 | An empirical study on network uilization strategy of the ventures = 벤처기업의 네트워크 활용전략에 관한 연구link Jung, Min-Ha; 정민하; et al, 한국정보통신대학교, 2001 |
19 | An empirical study on the adoption of mobile games under MBWA (Mobile Broadband Wireless Access) : extending the technology acceptance model = MBWA 환경의 모바일 게임 수용에 대한 연구link Yoon, Young-Seog; 윤영석; et al, 한국정보통신대학교, 2005 |
20 | An empirical study on the adoption of T-commerce : extending the technology acceptance model : extending the technology acceptance model = extending the technology acceptance modellink Yu, Ji-Eun; 유지은; et al, 한국정보통신대학교, 2004 |
21 | Consumer attitudes toward location-based advertising via mobile devices : an empirical study = 휴대용 단말기를 이용한 위치기반광고의 소비자 태도에 대한 실증적 연구link Han, Sang-Yeal; 한상열; et al, 한국정보통신대학교, 2006 |
22 | Cost effective resource allocation scheme in content delivery network for IPTV services = IPTV 서비스를 위한 콘텐트 전송 네트워크의 비용효과적인 자원할당방안link Choi, Sae-Sol; 최새솔; et al, 한국정보통신대학교, 2007 |
23 | Design of web 2.0 based personalized research library : an application for collaborative environment : an application for collaborative environment = an application for collaborative environmentlink Aditya Mohan Bhide; Choi, Mun-Kee; et al, 한국정보통신대학교, 2007 |
24 | Dynamic pricing with admission control by market demand in QoS managed network = QoS 보장 네트워크에서의 시장 수요에 의한 동적 가격 설정과 수락 제어link Kim, Sang-Ki; 김상기; et al, 한국정보통신대학교, 2007 |
25 | Empirical study of mongolian consumers' attitudes toward m-commerce = 국제무역에서의 효과적인 운송화물 추적을 위한 시스템 요구사항 연구link Oidov Enkhbayar; Choi, Mun-Kee; et al, 한국정보통신대학교, 2005 |
26 | M-government-a framework to investigate killer applications for developing countries : an indian case study = 개발도상국의 모바일 정부 구축을 위한 응용 애플리케이션에 관한 연구link Kesavarapu Srikanth; 최문기; et al, 한국정보통신대학교, 2008 |
27 | Successful strategies of business-to-business customer relationship management = 성공적인 기업간거래의 고객관계관리 전략에 대한 연구link Hong, Won-Soon; 홍원순; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2001 |
28 | T-auction : factors influencing user's adoption of auction service based on interactive TV = 양방향 TV 기반의 경매 서비스의 수요자 수용 요인에 관한 연구link Yoo, Jae-Heung; 유재흥; et al, 한국정보통신대학교, 2006 |
29 | The analysis of competition structure in business data service market and suggestion for corporation comtetitive strategy = Henry model을 활용한 기업용데이터서비스시장의 경쟁구조 분석 및 전략 제언link You, Kwang-suk; 유광숙; et al, 한국정보통신대학원대학교, 2002 |
30 | The system requirements for effective tracking of in-transit freight in international trade = 국제무역에서의 효과적인 운송화물 추적을 위한 시스템 요구사항 연구link Kwon, Hyuk-Bong; 권혁봉; et al, 한국정보통신대학교, 2005 |
31 | The universal service issues in Mongolia = 국제무역에서의 효과적인 운송화물 추적을 위한 시스템 요구사항 연구link Suhbaatar Shirbazar; Choi, Mun-Kee; et al, 한국정보통신대학교, 2005 |
32 | 多回跳躍 샘플링 檢査方式 = Multi-level skip-lot sampling inspection planslink 최문기; Choi, Mun-Kee; et al, 한국과학기술원, 1978 |