1 | Determinants of consumer satisfaction and continuance use of mobile payment service in developing countries = 개발도상국에서의 모바일 결제 서비스의 소비자 만족과 지속 사용에 대한 결정 요인link Bitrus, Stephen Aruwan; Rho, Jae Jeung; 노재정, 한국과학기술원, 2018 |
2 | (The) utilization of social media for the public sector in post-communist country : based on citizen and organizational perspectives = 포스트 공산주의 국가 공공 부문에서 소셜 미디어의 활용 : 시민과 조직 관점을 기반으로link Erdenebold, Tumennast; Rho, Jae Jeung; 노재정, 한국과학기술원, 2018 |
3 | Customer value perceptions, attitudes, and behavior toward mobile financial services : the case of M-PESA = 모바일 금융 서비스에 대한 고객의 가치 인식, 태도, 그리고 행동 : M-PESA 사례link Omigie, Newman Osaosemwengie; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2018 |
4 | (The) digitalization of financial services in east Africa: a study on consumer technology adoption and retail banks’ distribution channel strategies and policies = 동아프리카 지역의 금융서비스 디지털화: 소비자 기술 수용과 은행서비스 유통망 전략 및 정책에 관한 연구link Kalenzi, Cornelius; Kwon, Youngsun; 권영선, 한국과학기술원, 2018 |