스포츠 스타를 이용한 광고의 효과 연구 : 제품 유형과 personality 일치도를 중심으로The study on the effect of advertising using a sports star

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
  • Hit : 393
  • Download : 0
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor한민희-
dc.contributor.advisorHahn, Min-Hi-
dc.contributor.author이성호-
dc.contributor.authorLee, Sung-Ho-
dc.date.accessioned2011-12-27T02:05:23Z-
dc.date.available2011-12-27T02:05:23Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=174163&flag=dissertation-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10203/53151-
dc.description학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 테크노경영전공, 2002.2, [ vi, 123 p. ]-
dc.languagekor-
dc.publisher한국과학기술원-
dc.subject광고-
dc.subject스포츠 스타-
dc.subject스포츠 마케팅-
dc.subjectsports marketing-
dc.subjectAdvertising-
dc.subjectSports Star-
dc.title스포츠 스타를 이용한 광고의 효과 연구 : 제품 유형과 personality 일치도를 중심으로-
dc.title.alternativeThe study on the effect of advertising using a sports star-
dc.typeThesis(Master)-
dc.identifier.CNRN174163/325007-
dc.description.department한국과학기술원 : 테크노경영전공, -
dc.identifier.uid020003735-
dc.contributor.localauthor한민희-
dc.contributor.localauthorHahn, Min-Hi-
Appears in Collection
KGSM-Theses_Master(석사논문)
Files in This Item
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

    citeulike


rss_1.0 rss_2.0 atom_1.0