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국내 가전업체의 브랜드이미지에 대한 연구 - 사우디, 이란, 이집트를 중심으로 - = A case-oriented study on brand image of Korean home appliance manufacturing companies - a study on brand image in Saudi Arabia, Iran and Egypt -link 이충로; Lee, Choong-ro; et al, 한국과학기술원, 2000 |
기간통신사업자의 VPN서비스를 위한 대응전략 : 한국통신을 대상으로 = A study on deploying strategy for VPN service of common carrier : focused on Korea Telecomlink 채수원; Chae, Soo-Won; et al, 한국과학기술원, 2000 |
우리나라 벤처기업의 성장단계별 지식획득활동 분석 = An analysis of the knowledge acquistion activities along growth stages of Korean ventureslink 차민석; Cha, Min-Seok; et al, 한국과학기술원, 1999 |
전자상거래에 있어 XML/EDI 활용과 통합구조에 관한 연구 = A study for application and integration of XML/EDI on the electronic commercelink 임환; Lim, Hwan; et al, 한국과학기술원, 2000 |
해외 성공사례분석을 통한 국내 인터넷 쇼핑몰 활성화 방안 연구 = A study on the strategies and actions to promote a Korean Internet shopping mall based on the analysis of successful foreign companieslink 김상규; Kim, Sang-gyu; et al, 한국과학기술원, 2000 |
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