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A new advertising method on interactive tv using content-related information = 양방향 방송에서 콘텐트 관련정보를 이용한 새로운 광고방법 연구link Cho, Jae-Hoon; 조재훈; et al, 한국과학기술원, 2008 |
(A) study of a travel guide using tag information of places = 장소의 태그 정보를 이용한 여행 가이드의 연구link Kim, Jin-Young; 김진영; et al, 한국과학기술원, 2009 |
FaceCAPTCHA: a CAPTCHA that identifies the gender of face images unrecognized by existing gender classifiers Kim, Jong-Hak; Kim, Sang-Tae; Yang, Joon-Hyuk; Ryu, Jung-Hee; Wohn, Kwang-Yun, MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS, v.72, no.2, pp.1215 - 1237, 2014-09 |
Measuring intimacy levels based on mobile communication patterns = 휴대폰 통화 패턴을 바탕으로 인간관계의 친밀도를 측정하는 방법에 대한 연구link Chi, Ju-Min; 지주민; et al, 한국과학기술원, 2010 |
위치태그 기반 멀티미디어 브라우징을 위한 개인화 인지지도 자동 생성 = Auto-generation of personal cognitive maps for browsing geo-tagged multimedialink 조현근; Jo, Hyun-Geun; et al, 한국과학기술원, 2007 |
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