DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 한민희 | - |
dc.contributor.advisor | Hahn, Min-Hi | - |
dc.contributor.author | 김주희 | - |
dc.contributor.author | Kim, Jue-Hee | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-27T01:43:09Z | - |
dc.date.available | 2011-12-27T01:43:09Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://library.kaist.ac.kr/search/detail/view.do?bibCtrlNo=329634&flag=dissertation | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10203/52813 | - |
dc.description | 학위논문(석사) - 한국과학기술원 : 테크노경영전공, 2009. 8., [ 77 p. ] | - |
dc.language | kor | - |
dc.publisher | 한국과학기술원 | - |
dc.subject | Brand Extension | - |
dc.subject | Consumer Evaluation | - |
dc.subject | Dominant | - |
dc.subject | Brand Commitment | - |
dc.subject | Competitor | - |
dc.subject | 브랜드 확장 | - |
dc.subject | 소비자 평가 | - |
dc.subject | 지배적 | - |
dc.subject | 브랜드 몰입 | - |
dc.subject | 경쟁자 | - |
dc.title | 확장 제품 군 내 지배적 경쟁 브랜드에 대한 브랜드 몰입이 브랜드 확장 제품 평가에 미치는 영향 | - |
dc.title.alternative | How the brand commitment in a dominant competitor influences consumer evaluation of brand extension | - |
dc.type | Thesis(Master) | - |
dc.identifier.CNRN | 329634/325007 | - |
dc.description.department | 한국과학기술원 : 테크노경영전공, | - |
dc.identifier.uid | 020074032 | - |
dc.contributor.localauthor | 한민희 | - |
dc.contributor.localauthor | Hahn, Min-Hi | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.