Browse "School of Business and Technology Management(기술경영학부)" by Author Lee, Eue Hun

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Altered values framework for opinion leading actions online = 온라인 정보 공유 활동에 맞춘 변형된 가치 프레임워크 : 한국 소셜미디어의 IT 정보 확산 과정link

Kang, Dong In; 강동인; et al, 한국과학기술원, 2016

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Determining the influencer in evaluation of connected vehicle = 커넥티드 자동차의 평가에 영향을 미치는 요인들 : IT제품과 자동차의 관여도를 중심으로link

Lee, Jeong Ho; 이정호; et al, 한국과학기술원, 2016

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Integrated acceptance model of mobile healthcare service for proactive healthcare : life course perspective and big data analysis = 선제적 건강 관리를 위한 통합적 모바일 헬스케어 서비스 수용 모델 연구 : 인생경로관점 및 빅데이터 분석link

Jo, Sang Hyun; Lee, Eue Hun; et al, 한국과학기술원, 2020

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Subculture by autonomy and group cohesion and its effect on job satisfaction of RD professionals in an RD organization

Jung, Jaehwan; Nam, Changi; Lee, Eue Hun; Kim, Seong Cheol, JOURNAL OF MANAGEMENT & ORGANIZATION, v.22, no.2, pp.154 - 172, 2016-03

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(The) sources of customer acquisition and retention in B2B : (the) role of proactive market orientation, technological capabilities, marketing capabilities and satisfaction = B2B 환경에서의 고객 취득과 고객 유지의 원천에 대한 연구: 주도적 시장 지향성, 기술역량, 마케팅 역량 그리고 만족의 역할link

Seo, Eun Jeong; Lee, Eue Hun; et al, 한국과학기술원, 2017

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Values and needs of mature consumers focused on positive-aging identity = 긍정적 노화에 중점을 둔 노인 소비자의 가치와 욕구 분석link

Bae, Hye Yoon; 배혜윤; et al, 한국과학기술원, 2015

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