Browse "School of Business and Technology Management(기술경영학부)" by Author 한민희

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타협전환자료를 이용한 시장구조분석 = Market structure analysis using compromise switching datalink

김기수; Kim, Kee-Soo; et al, 한국과학기술원, 1990

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판매촉진광고에 대한 소비자 반응의 이론적 체계 및 전략적 활용방법 = Theoretical framework and strategic implementation of SPAD (sales promotional advertising)link

김익태; Kim, Ik-Tae; et al, 한국과학기술원, 1995

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확산모형을 이용한 수요예측모형의 개발 : 한국의 가전제품을 중심으로 = Sales forecasting of korean electronic products using diffusion modelslink

김태명; Kim, Tai-Myoung; et al, 한국과학기술원, 1988

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旣知性 및 使用者 役割이 技術革新에 미치는 影響 = The effects of determinateness and user's role on innovationlink

이정원; Lee, Jung-Won; 이진주; 한민희; et al, 한국과학기술원, 1988

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流通經路 行態變數의 相對的認識 = Relative perception of behavioral dimensions in the marketing channellink

원재환; Won, Jae-Hwan; et al, 한국과학기술원, 1988

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說得 過程에서 注意分散이 否定的 사고에 미치는 영향 = Effect of distraction on counter-argumentation in persuasion processlink

민태기; Min, Tae-Gi; et al, 한국과학기술원, 1988

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關與度와 時間制約을 고려한 情報負荷의 意思決定에 대한 影響 = Effect of involvement and time pressure on information overloadlink

이영규; Lee, Young-Gyu; et al, 한국과학기술원, 1988

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