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141
Marketable permit system on air pollution : Ulsan case study = 大氣汚染에서의 移轉可能한 排出許可權 시스템 : 蔚山 事例 硏究link

Lee, Jae-Keun; 이재근; Ro, Kong-Kyun; 노공균, 한국과학기술원, 1990

142
Sales forecasting of competing durable product : the impact of market response and replacement demand = 경쟁환경하에서의 내구재의 판매예측에 관한 연구 : 소비자의 반응 및 제품대체에 의한 영향link

Park, Seong-Ki; 박성기; Jun, Duk-BiN; 전덕빈, 한국과학기술원, 1991

143
정부개입 하에서의 임금에 대한 경제적 평가에 관한 연구 : 정리해고에 대한 규제를 중심으로 = An economic appraisal on wage rate under the government interventionlink

이재천; Lee, Jae-Cheon; 유평일; Yu, Pyung-Il, 한국과학기술원, 1993

144
Sales forecasting considering advertising effect : application of trend-cycle decomposition in cointegrated system = 광고 효과를 고려한 판매 예측 : 共積分된 시계열의 추세-순환치 분리 기법의 적용link

Song, In-Seong; 송인성; Jun, Duk-Bin; 전덕빈, 한국과학기술원, 1993

145
생략된 제품속성에 대한 자발적 추론 : 추론필요성과 추론가능성 = Spontaneous inference of missing product attributes : the role of necessity and possibilitylink

박종훈; Park, Jong-Hoon; 한민희; Hahn, Min-Hi, 한국과학기술원, 1990

146
Determinants of the factors contributing to the complementary methods of investment in human capital : household production approach = 人間 資本의 補完的 投資方法에 寄與하는 要因 決定에 關한 硏究link

Lee, Kyun-Jick; 이견직; Ro, Kong-Kyun; 노공균, 한국과학기술원, 1993

147
國內 企業附設 硏究所의 新製品 開發 成敗要因 分析 : 技術的 革新性과 商業的 成果의 次元에 따른 狀況的 模型 = An analysis of new product outcome and its determinants in corporation laboratory in Korea : a contingency approach to technological innovativeness and dimensions of commercial performancelink

나도형; Na, Do-Hyeong; 이무신; Lee, Mu-Shin, 한국과학기술원, 1992

148
(An) application of neural networks to the prediction of consumers choice behavior : experimental study on the portfolio selection of multiattributed items = 消費者의 選擇行爲의 豫測을 위한 人工 神經網 技法의 應用 : 多屬性 品目群의 選擇에 관한 實驗硏究link

Yoon, Seok-Kyung; 윤석경; Ro, Kong-Kyun; 노공균, 한국과학기술원, 1992

149
광고 효과의 지속 형태 분석 : 한국의 가전제품을 중심으로 = An empirical study of advertising duration for korean electronic productslink

이규만; Lee, Kyou-Man; 한민희; Hahn, Min-Hi, 한국과학기술원, 1991

150
Failure modeling procedures using fault trees and petri nets : a fault tree construction method = 결점수와 페트리네트를 사용한 고장모델링 절차link

Koo, Za-Kil; 구자길; Park, Sung-Joo; 박성주, 한국과학기술원, 1991

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