711 | Customer acceptance of restaurant service robot: The role of restaurant types and personal innovativeness = 레스토랑 서비스 로봇의 소비자 수용도 연구link Lee, HyeSoo; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2023 |
712 | (An) analysis of the factors of agricultural entrepreneurship on subjective well-being = 농업기업가정신이 주관적 웰빙에 미치는 요인 분석link Ahn, Suho; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2023 |
713 | Understanding the effect of a patient's severity of illness on medical AI utilization = 환자 질병 중증도가 의료용 인공지능 사용에 미치는 영향link Kim, Dohee; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2023 |
714 | (The) impact of limiting negative ratings on review systems: The case of Naver Place = 부정적 평가의 제한이 리뷰 시스템에 미치는 영향: 네이버 플레이스 사례를 중심으로link Choi, Hanseol; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2022 |
715 | (The) effect of nationalism on organizational identification: A moderation effect analysis = 민족주의가 조직 정체성에 미치는 영향: 조절 효과 분석link Massamba, Gordon; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2023 |
716 | How to avoid fake used cars in the online market: An empirical study with signaling theory = 온라인 중고차 시장에서 허위 중고차를 식별할 수 있는 신호 연구link Joo, KwonNeung; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2022 |
717 | (The) impact of celebrity controversies on price premiums in the resale market = 재판매 시장에서 유명인의 논란이 가격 프리미엄에 미치는 영향link Park, Jeongah; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2022 |
718 | (The) impact of executive pay dispersion on corporate social responsibility = 임원진의 임금격차가 기업의 사회적 책임에 미치는 영향link Park, Moon Deok; Han, Seung Hun; 한승헌, 한국과학기술원, 2022 |
719 | Examining the duality of social media : the role of users’ motivation and risk taking tendency = 소셜미디어의 이중성 : 소비자의 동기와 위험 선호 성향을 중심으로link Kim, Min-Ju; Zo, Hangjung; 조항정, 한국과학기술원, 2022 |
720 | Corporate scientific research’s impact on firm’s market and innovation performance: on the focus of author embedded knowledge = Author embedded knowledge의 초점으로 본 기업의 시장 및 혁신 성과와 기업 과학 연구link Choi, Yun-Seok; Kim, Wonjoon; 김원준, 한국과학기술원, 2022 |