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Complete visibility in the 3D space and its related problems = 삼차원 완전가시성과 그 관련 문제link Yoo, Kwan-Hee; 유관희; et al, 한국과학기술원, 1995 |
Directed line classification : a new ray classification scheme for visibility operations = 유향 직선 분류법 : 가시성 연산을 위한 새로운 광선 분류법link Kwon, Bom-Jun; 권범준; Shin, Sung-Yong; Chwa, Kyung-Yong; et al, 한국과학기술원, 2001 |
Motion level of detail : a joint reduction technique for crowd animation = 군중 애니메이션을 위한 관절-제거 기반 동작 단순화 기법link Ahn, Jung-Hyun; 안정현; et al, 한국과학기술원, 2007 |
Multiresolution model generation of texture-geometry for the real-time rendering = 텍스춰를 포함한 다단계 모델의 생성방법과 실시간 렌더링에의 적용link Kim, Hyung-Seok; 김형석; et al, 한국과학기술원, 2003 |
Video-guided motion capture and transfer using example motions = 예제동작을 이용한 영상기반 동작포착 및 동작이전link Park, Min-Je; 박민제; et al, 한국과학기술원, 2005 |
Visibility layers and their applications to rendering = 가시계층과 렌더링에서의 응용link Kim, Dae-Seoung; 김대승; et al, 한국과학기술원, 1997 |
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