421 | Online character motion adaptation to similar indoor environments = 유사한 구조의 실내 환경으로의 온라인 캐릭터 모션 적응link Choi, Soojin; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2022 |
422 | Learning a physics-based basketball dribbling policy via masked motion imitation = 부분적 모방 학습을 이용한 물리 기반 농구 드리블 동작 학습link Park, Joonkyu; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2023 |
423 | Playing games about life and death and mourning in everyday life : analysis of the bereaved players’ experience with Bear's Restaurant and Spiritfarer = 사별을 겪은 플레이어의 삶과 죽음을 성찰하는 게임 플레이 경험과 일상 속 애도의 관계 분석: 곰아저씨 레스토랑과 스피릿페어러를 중심으로link Eum, Karam; Doh, Young Yim; 도영임, 한국과학기술원, 2022 |
424 | (A) study on the relation between community activities using discord and game play intention = 디스코드를 통한 커뮤니티 활동과 게임 플레이 의도의 관계에 대한 연구link Kang, Seokjun; Doh, Young Yim; 도영임, 한국과학기술원, 2023 |
425 | Semantic connection between art historical context and segmented images of paintings for virtual museum curation = 가상현실 박물관 큐레이션을 위한 회화 이미지와 텍스트 의미망 연결link Oh, Kyung Taek; Ahn, Jaehong; 안재홍, 한국과학기술원, 2023 |
426 | Facial animation transfer using local semantic patches = 부위별 의미론적 패치를 이용한 얼굴 애니메이션 전이link Choi, Yeonsoo; Noh, Junyong; 노준용, 한국과학기술원, 2023 |
427 | Quantitative analysis of subject matters in science fiction using topic modeling = 토픽 모델링을 이용한 SF 소설 소재의 정량적 분석link Namgoong, Minsang; Park, Juyong; 박주용, 한국과학기술원, 2022 |