1 | Three essays on customer network-based CRM in high-tech industry and a strategic adoption of knowledge management system from knowledge marketplace perspective = 고객 네트워크를 활용한 고객관계관리와 시장관점의 지식경영시스템의 전략적 도입에 관한 연구link Choi, Ha-Nool; 최하눌; Lee, Byung-Tae; 이병태, 한국과학기술원, 2005 |
2 | Multi-criteria decision approaches for technical and managerial issues in customer relationship management : Personalized recommendation, system selection, and rule prioritization = 고객관계관리에서의 기술 및 경영 이슈를 위한 다기준의사결정 접근법 : 개인화 된 상품추천, 시스템 선정, 룰 우선순위 도출link Choi, Duke-Hyun; 최덕현; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2007 |
3 | Improving prediction performance of customer behavior : applied to customer relationship management and credit risk management = 고객행동예측 성과개선에 관한 연구 : 고객관계관리 및 신용위험관리에의 적용link Noh, Hyun-Ju; 노현주; Han, In-Goo; 한인구, 한국과학기술원, 2005 |
4 | Detecting the change of customer behavior for eCRM : Organizational and individual perspective = 인터넷 기반 고객관계관리를 위한 조직 및 개인관점에서의 고객 행위변화 탐지link Song, Hee-Seok; 송희석; Kim, Soung-Hie; 김성희, 한국과학기술원, 2003 |